Şarkı

Yüzünde dolmuş bir ifadeyle geldi yanıma. Gözleri incilerle, yanakları söyleyemedikleriyle dolu... Tezgahın önünde dikilmiş yemek yapıyordum. Sarıldı bacağıma da konuşmadı hiç; bazen bilmiyor ne olduğunu kendi bile. Sormadım, zorlamadım ben de, sessizliğini paylaştım kucağıma geldiğinde. Elimi kalbine koydum sonra. "Çok mu doldu burası? Çok fazla duygu?" "Hı hı" diyebildi sadece. Ağlamadı. Sarıldık. "Bana da oluyor bazen. İçime doluyor doluyor nefesim daralıyor ve nedenini bilmiyorum bile. Bak ne diyeceğim! Şarkı söyleyelim mi birlikte? Sesimizle çıksın hepsi dışarı?" Başını salladı. Mahsun mahsun "hayde"yi aç dedi Kazım'dan. Açtım. Ve biz söylerken sıkışmış herşey pencereden dışarı çıktı. #şarkı

Yüzünde dolmuş bir ifadeyle geldi yanıma. Gözleri incilerle, yanakları söyleyemedikleriyle dolu… Tezgahın önünde dikilmiş yemek yapıyordum. Sarıldı bacağıma da konuşmadı hiç; bazen bilmiyor ne olduğunu kendi bile. Sormadım, zorlamadım ben de, sessizliğini paylaştım.


Elimi kalbine koydum sonra. “Çok mu doldu burası? Çok fazla duygu?”
“Hı hı” diyebildi sadece. Ağlamadı. Sarıldık.
“Bana da oluyor bazen. İçime doluyor doluyor nefesim daralıyor ve nedenini bilmiyorum bile. Bak ne diyeceğim! Şarkı söyleyelim mi birlikte? Sesimizle çıksın hepsi dışarı?”

Başını salladı. Mahsun mahsun “hayde”yi aç dedi Kazım’dan.
Açtım.
Ve biz söylerken sıkışmış herşey pencereden dışarı çıktı.

Bir Cevap Yazın

