Ses

“Az önce ben de gerildim çünkü kafam almadı bütün sesleri birden. Hem gürültü, hem ağlama sesi hem de kafamın içinin sesi… Böyle zamanlarda sakince odaklanabilmek ve birbirimizin ihtiyaçlarını duyabilmek için ne yapabilirim diye düşünüyorum…” “E anne sadece bir sesi seçseydin?”

“Nasıl anlayamadım?”

“O kadar ses içinde birini seçip onu duysaydın.”

“Sen öyle mi yapıyorsun?”

“Evet. Çok gürültülü olunca bir tek sesi seçip onu dinliyorum, ötekilerini duymuyorum.”

“Hımm. Bu iyi bir fikirmiş. Gerçekten iyi.”

Bir Cevap Yazın

