Tarih

Bundan tam 27 yıl önce, onun yaşlarındayken tırmandığım söğütlere dokundu bugün. Dallarından yaprak yağmurları yağdırdı. Elindeki sopayla benim sularımı karıştırdı. Gizli yerime götürdüm onu sonra; en sevdiğim söğütün altına. Resmini çekmedim çünkü #sır, anne kız arasında. Sessizce bekledik benim kurbağalarımın torunlarının torunlarının torunlarını. Kaplumbağalarımın torunları da geldi her zamanki gibi tam karşımıza. Ve ördekler geçti önümüzden şehrin ortasındaki vahada... Sevdiğim şeyleri sakladığım kovuğu bulduk sonra. Hoşumuza giden çiçekleri otları toplayıp koyduk. Küçük tokalarım, iplik ve lastik parçalarım yoktu yerinde ama küçük mavi bir top bulunca otların arasında, onu sakladık -artık ikimizin olan- kovuğa. Yarın gelince oynarız dedik; kimse bulamazdı onu. Çok emindik. Bahçesine de götürdüm o zamanki evimizin. Top oynadığım sokakları gezdirdim. İki beş yaş çocuğu el ele gezdik mahallede. Vedalaştık sonra; yeniden gelmek üzere. #tarih

Bundan tam 27 yıl önce, onun yaşlarındayken tırmandığım söğütlere dokundu bugün. Dallarından yaprak yağmurları yağdırdı. Elindeki sopayla benim sularımı karıştırdı.

Bundan tam 27 yıl önce, onun yaşlarındayken tırmandığım söğütlere dokundu bugün. Dallarından yaprak yağmurları yağdırdı. Elindeki sopayla benim sularımı karıştırdı. Gizli yerime götürdüm onu sonra; en sevdiğim söğütün altına. Resmini çekmedim çünkü #sır, anne kız arasında. Sessizce bekledik benim kurbağalarımın torunlarının torunlarının torunlarını. Kaplumbağalarımın torunları da geldi her zamanki gibi tam karşımıza. Ve ördekler geçti önümüzden şehrin ortasındaki vahada... Sevdiğim şeyleri sakladığım kovuğu bulduk sonra. Hoşumuza giden çiçekleri otları toplayıp koyduk. Küçük tokalarım, iplik ve lastik parçalarım yoktu yerinde ama küçük mavi bir top bulunca otların arasında, onu sakladık -artık ikimizin olan- kovuğa. Yarın gelince oynarız dedik; kimse bulamazdı onu. Çok emindik. Bahçesine de götürdüm o zamanki evimizin. Top oynadığım sokakları gezdirdim. İki beş yaş çocuğu el ele gezdik mahallede. Vedalaştık sonra; yeniden gelmek üzere. #tarih

Gizli yerime götürdüm onu sonra; en sevdiğim söğütün altına. Resmini çekmedim çünkü sır, anne kız arasında. Sessizce bekledik benim kurbağalarımın torunlarının torunlarının torunlarını. Kaplumbağalarımın torunları da geldi her zamanki gibi tam karşımıza. Ve ördekler geçti önümüzden şehrin ortasındaki vahada…

Bundan tam 27 yıl önce, onun yaşlarındayken tırmandığım söğütlere dokundu bugün. Dallarından yaprak yağmurları yağdırdı. Elindeki sopayla benim sularımı karıştırdı. Gizli yerime götürdüm onu sonra; en sevdiğim söğütün altına. Resmini çekmedim çünkü #sır, anne kız arasında. Sessizce bekledik benim kurbağalarımın torunlarının torunlarının torunlarını. Kaplumbağalarımın torunları da geldi her zamanki gibi tam karşımıza. Ve ördekler geçti önümüzden şehrin ortasındaki vahada... Sevdiğim şeyleri sakladığım kovuğu bulduk sonra. Hoşumuza giden çiçekleri otları toplayıp koyduk. Küçük tokalarım, iplik ve lastik parçalarım yoktu yerinde ama küçük mavi bir top bulunca otların arasında, onu sakladık -artık ikimizin olan- kovuğa. Yarın gelince oynarız dedik; kimse bulamazdı onu. Çok emindik. Bahçesine de götürdüm o zamanki evimizin. Top oynadığım sokakları gezdirdim. İki beş yaş çocuğu el ele gezdik mahallede. Vedalaştık sonra; yeniden gelmek üzere. #tarihBundan tam 27 yıl önce, onun yaşlarındayken tırmandığım söğütlere dokundu bugün. Dallarından yaprak yağmurları yağdırdı. Elindeki sopayla benim sularımı karıştırdı. Gizli yerime götürdüm onu sonra; en sevdiğim söğütün altına. Resmini çekmedim çünkü #sır, anne kız arasında. Sessizce bekledik benim kurbağalarımın torunlarının torunlarının torunlarını. Kaplumbağalarımın torunları da geldi her zamanki gibi tam karşımıza. Ve ördekler geçti önümüzden şehrin ortasındaki vahada... Sevdiğim şeyleri sakladığım kovuğu bulduk sonra. Hoşumuza giden çiçekleri otları toplayıp koyduk. Küçük tokalarım, iplik ve lastik parçalarım yoktu yerinde ama küçük mavi bir top bulunca otların arasında, onu sakladık -artık ikimizin olan- kovuğa. Yarın gelince oynarız dedik; kimse bulamazdı onu. Çok emindik. Bahçesine de götürdüm o zamanki evimizin. Top oynadığım sokakları gezdirdim. İki beş yaş çocuğu el ele gezdik mahallede. Vedalaştık sonra; yeniden gelmek üzere. #tarihBundan tam 27 yıl önce, onun yaşlarındayken tırmandığım söğütlere dokundu bugün. Dallarından yaprak yağmurları yağdırdı. Elindeki sopayla benim sularımı karıştırdı. Gizli yerime götürdüm onu sonra; en sevdiğim söğütün altına. Resmini çekmedim çünkü #sır, anne kız arasında. Sessizce bekledik benim kurbağalarımın torunlarının torunlarının torunlarını. Kaplumbağalarımın torunları da geldi her zamanki gibi tam karşımıza. Ve ördekler geçti önümüzden şehrin ortasındaki vahada... Sevdiğim şeyleri sakladığım kovuğu bulduk sonra. Hoşumuza giden çiçekleri otları toplayıp koyduk. Küçük tokalarım, iplik ve lastik parçalarım yoktu yerinde ama küçük mavi bir top bulunca otların arasında, onu sakladık -artık ikimizin olan- kovuğa. Yarın gelince oynarız dedik; kimse bulamazdı onu. Çok emindik. Bahçesine de götürdüm o zamanki evimizin. Top oynadığım sokakları gezdirdim. İki beş yaş çocuğu el ele gezdik mahallede. Vedalaştık sonra; yeniden gelmek üzere. #tarihBundan tam 27 yıl önce, onun yaşlarındayken tırmandığım söğütlere dokundu bugün. Dallarından yaprak yağmurları yağdırdı. Elindeki sopayla benim sularımı karıştırdı. Gizli yerime götürdüm onu sonra; en sevdiğim söğütün altına. Resmini çekmedim çünkü #sır, anne kız arasında. Sessizce bekledik benim kurbağalarımın torunlarının torunlarının torunlarını. Kaplumbağalarımın torunları da geldi her zamanki gibi tam karşımıza. Ve ördekler geçti önümüzden şehrin ortasındaki vahada... Sevdiğim şeyleri sakladığım kovuğu bulduk sonra. Hoşumuza giden çiçekleri otları toplayıp koyduk. Küçük tokalarım, iplik ve lastik parçalarım yoktu yerinde ama küçük mavi bir top bulunca otların arasında, onu sakladık -artık ikimizin olan- kovuğa. Yarın gelince oynarız dedik; kimse bulamazdı onu. Çok emindik. Bahçesine de götürdüm o zamanki evimizin. Top oynadığım sokakları gezdirdim. İki beş yaş çocuğu el ele gezdik mahallede. Vedalaştık sonra; yeniden gelmek üzere. #tarih

Sevdiğim şeyleri sakladığım kovuğu bulduk sonra. Hoşumuza giden çiçekleri otları toplayıp koyduk. Küçük tokalarım, iplik ve lastik parçalarım yoktu yerinde ama küçük mavi bir top bulunca otların arasında, onu sakladık -artık ikimizin olan- kovuğa. Yarın gelince oynarız dedik; kimse bulamazdı onu. Çok emindik.

Bahçesine de götürdüm o zamanki evimizin. Top oynadığım sokakları gezdirdim.

Bundan tam 27 yıl önce, onun yaşlarındayken tırmandığım söğütlere dokundu bugün. Dallarından yaprak yağmurları yağdırdı. Elindeki sopayla benim sularımı karıştırdı. Gizli yerime götürdüm onu sonra; en sevdiğim söğütün altına. Resmini çekmedim çünkü #sır, anne kız arasında. Sessizce bekledik benim kurbağalarımın torunlarının torunlarının torunlarını. Kaplumbağalarımın torunları da geldi her zamanki gibi tam karşımıza. Ve ördekler geçti önümüzden şehrin ortasındaki vahada... Sevdiğim şeyleri sakladığım kovuğu bulduk sonra. Hoşumuza giden çiçekleri otları toplayıp koyduk. Küçük tokalarım, iplik ve lastik parçalarım yoktu yerinde ama küçük mavi bir top bulunca otların arasında, onu sakladık -artık ikimizin olan- kovuğa. Yarın gelince oynarız dedik; kimse bulamazdı onu. Çok emindik. Bahçesine de götürdüm o zamanki evimizin. Top oynadığım sokakları gezdirdim. İki beş yaş çocuğu el ele gezdik mahallede. Vedalaştık sonra; yeniden gelmek üzere. #tarihBundan tam 27 yıl önce, onun yaşlarındayken tırmandığım söğütlere dokundu bugün. Dallarından yaprak yağmurları yağdırdı. Elindeki sopayla benim sularımı karıştırdı. Gizli yerime götürdüm onu sonra; en sevdiğim söğütün altına. Resmini çekmedim çünkü #sır, anne kız arasında. Sessizce bekledik benim kurbağalarımın torunlarının torunlarının torunlarını. Kaplumbağalarımın torunları da geldi her zamanki gibi tam karşımıza. Ve ördekler geçti önümüzden şehrin ortasındaki vahada... Sevdiğim şeyleri sakladığım kovuğu bulduk sonra. Hoşumuza giden çiçekleri otları toplayıp koyduk. Küçük tokalarım, iplik ve lastik parçalarım yoktu yerinde ama küçük mavi bir top bulunca otların arasında, onu sakladık -artık ikimizin olan- kovuğa. Yarın gelince oynarız dedik; kimse bulamazdı onu. Çok emindik. Bahçesine de götürdüm o zamanki evimizin. Top oynadığım sokakları gezdirdim. İki beş yaş çocuğu el ele gezdik mahallede. Vedalaştık sonra; yeniden gelmek üzere. #tarih

İki beş yaş çocuğu el ele gezdik mahallede. Vedalaştık sonra; yeniden gelmek üzere.

Bundan tam 27 yıl önce, onun yaşlarındayken tırmandığım söğütlere dokundu bugün. Dallarından yaprak yağmurları yağdırdı. Elindeki sopayla benim sularımı karıştırdı. Gizli yerime götürdüm onu sonra; en sevdiğim söğütün altına. Resmini çekmedim çünkü #sır, anne kız arasında. Sessizce bekledik benim kurbağalarımın torunlarının torunlarının torunlarını. Kaplumbağalarımın torunları da geldi her zamanki gibi tam karşımıza. Ve ördekler geçti önümüzden şehrin ortasındaki vahada... Sevdiğim şeyleri sakladığım kovuğu bulduk sonra. Hoşumuza giden çiçekleri otları toplayıp koyduk. Küçük tokalarım, iplik ve lastik parçalarım yoktu yerinde ama küçük mavi bir top bulunca otların arasında, onu sakladık -artık ikimizin olan- kovuğa. Yarın gelince oynarız dedik; kimse bulamazdı onu. Çok emindik. Bahçesine de götürdüm o zamanki evimizin. Top oynadığım sokakları gezdirdim. İki beş yaş çocuğu el ele gezdik mahallede. Vedalaştık sonra; yeniden gelmek üzere. #tarih

Sonra kedi de geldi hem.

Bir de yağmur.

Bugün kedi de geldi.

Ve sonra da yağmur.

A post shared by Şule Seda Ay (@sulesedaay) on

Bir Cevap Yazın

