Büyütüyorum..

Daha önce hiç bakmadığım gibi bakıyorum herşeye. Belki çocukken... Hatırladığım birkaç anı var aklımda geçmişten, böyle küçücükleri merak edip, izlerken...
Tanışma niyetiyle yakından bakınca, öyle çok ve güzel şey görüyorum ki. Nereye basacağımı bilemiyorum. Yemeye, toplamaya, basmaya kıyamaz oluyorum. Öylece kalakaldığım çok an oluyor, merak içinde ve coşkun bir neşeyle parmak ucumda dikiliyor ve yanaklarımı acıtana kadar gülümsüyorum. Sanki onları tanıyıp sevdikçe arazi daha çok evim oluyor. Daha doğrusu; ben buraya ait olmaya, buranın bir parçası olmaya başlıyorum.
Kalbimin bu kadar büyük olduğunu bilmezdim. Sanırım gittikçe de büyütüyorum.

#araziguncem
Daha önce hiç bakmadığım gibi bakıyorum herşeye. Belki çocukken… Hatırladığım birkaç anı var aklımda geçmişten, böyle küçücükleri merak edip, izlerken…
Tanışma niyetiyle yakından bakınca, öyle çok ve güzel şey görüyorum ki. Nereye basacağımı bilemiyorum. Yemeye, toplamaya, basmaya kıyamaz oluyorum. Öylece kalakaldığım çok an oluyor, merak içinde ve coşkun bir neşeyle parmak ucumda dikiliyor ve yanaklarımı acıtana kadar gülümsüyorum. Sanki onları tanıyıp sevdikçe arazi daha çok evim oluyor. Daha doğrusu; ben buraya ait olmaya, buranın bir parçası olmaya başlıyorum.
Kalbimin bu kadar büyük olduğunu bilmezdim. Sanırım gittikçe de büyütüyorum.
Bir Cevap Yazın

