Yalıçapkını

Şşiiişt! Uyuyor!

Ormanda gezerken buldum onu. Küçük bir kuşmuş öyle dedi: "Benim adım yavru yalıçapkını." diye cikledi.
Annesi ava gitmiş, onun da açlıktan uykusu gelmiş. Taştan yastık, topraktan yatak yapmış çalı çevrili yuvasına. Burayı o keşfetmiş ve şimdi de rahat bir uyku çekmekteymiş.

Şşiiiiişt! Sessiz!

#gunaydin #boncugundunyasi #araziguncem #oyun
Şşiiişt! Uyuyor!

Ormanda gezerken buldum onu. Küçük bir kuşmuş öyle dedi: “Benim adım yavru yalıçapkını.” diye cikledi.
Annesi ava gitmiş, onun da açlıktan uykusu gelmiş. Taştan yastık, topraktan yatak yapmış çalı çevrili yuvasına. Burayı o keşfetmiş ve şimdi de rahat bir uyku çekmekteymiş.

Şşiiiiişt! Sessiz!

Bir Cevap Yazın

