Kapı

Bir kapı var önümde.
Şimdi ve şu anda.
Birazdan geçeceğim eşiğini. 
Ardımda kalacak.

Öyle heyecanlıyım ki...
Nefesim kesik kesik.
Gözlerim dolu dolu.
Yüzümde şaşkın bir gülümsemeyle bekliyorum önünde.
Ardından nefis kokular geliyor bir de renk renk ışık demetleri...
Adım atar atmaz büyük bir değişime neden olacak bende ve dış dünyayla ilişkimde seziyorum ama korkmuyorum.
İçimde beliren her saf niyetin hiç beklemediğim bir anda ama tam da zamanında bir kapı açıvermesine alışamadım hala.
Şaşırıyorum.
Sonra içime çekiyorum bana verdiği umudu.
Umut etmiyor; umut oluyorum.

De haydi.
İçeri giriyorum.

#sedaninyolculugu *Resim eski, kapı yeni, ağacın arkasına saklanmış fare ise oyunbaz ve neşeli 😊😊
Bir kapı var önümde.
Şimdi ve şu anda.
Birazdan geçeceğim eşiğini.
Ardımda kalacak.

Öyle heyecanlıyım ki…
Nefesim kesik kesik.
Gözlerim dolu dolu.
Yüzümde şaşkın bir gülümsemeyle bekliyorum önünde.
Ardından nefis kokular geliyor bir de renk renk ışık demetleri…
Adım atar atmaz büyük bir değişime neden olacak bende ve dış dünyayla ilişkimde seziyorum ama korkmuyorum.
İçimde beliren her saf niyetin hiç beklemediğim bir anda ama tam da zamanında bir kapı açıvermesine alışamadım hala.
Şaşırıyorum.
Sonra içime çekiyorum bana verdiği umudu.
Umut etmiyor; umut oluyorum.

De haydi.
İçeri giriyorum.

*Resim eski, kapı yeni, ağacın arkasına saklanmış fare ise oyunbaz ve neşeli 😊😊

Bir Cevap Yazın

