Su Teresi

Kendin için biçtiğin her gömlek, seçtiğin her tanım, koyduğun her niyet zamanla sabit bir kimliğe dönüşüyor içinde. Bu galiba kaçınılmaz bir şey…

Kurduğun cümleler, hayaller, ben böyle düşünüyorum, bunu şunun için yapıyorum, böyle seviyorum, benim doğrum budurlar ve hatta yaralar; etrafında incecik bir çizgiyken ilkin, giderek kalınlaşıyor ve esnekliğini kaybediyor. Bazen odalara bile dönüşüyor…

Yaşam sözlerimizin takip edemeyeceği kadar hızlı değişiyor oysa. Kendimiz, hislerimiz ve deneyimlerimiz de çoğu zaman hatta. Bir bakıyoruz daha dün içine sığdımız kaba şimdi sığamıyoruz. Kendi yargılarımızın içinde esnekliğe susuyoruz. Siyah ve beyazın içinde, renkleri özler oluyoruz. Ama direniyoruz da kırmaya kabuğunu, eskiye sımsıkı tutunuyoruz. İçinde huzursuz, dört dönüyoruz. Ve sanırım değişimin doğasında var bu.

Başlangıç niyetim sert bir kabuğa dönüşünce üzerimde, dar geldi bana “Annemin Kitaplığı”. Bir gün içeri bir iplik ışık sızdı, ellerimle büyüttüm çatlağı ve sıyırdım üzerimden kalıbımı. Şimdi başka bir zaman…

“Su teresi” zamanı.

suteresi.wordpress.com

Su Teresi” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

