Kusur

Şalvarlarımdaki sökükleri diktim bugün. Paçalarındaki dikenleri temizledim. Batı batıveriyorlardı çünkü değdikçe bileklerime, yıkanmakla da çıkmıyorlardı takıldıkları yerden. Hemen hemen hepsini yırtmışım. Acaba şalvar giymeyi mi bilmemezlikten?
Dolaba şöyle bir baktım; bir tanesini bile ben almamışım. Ya gittiğim köylerde seviyorum diye kendi dolaplarından hediye etmişler ya da eli dikiş tutan dostlarım güzel gönüllerinden koparıvermişler. O yüzden kimisi uzun, kimisi kısa. Kimisinin de lastiği fazla dar benim tombul karnıma.

Şalvarın kumaşı öyle bol ve dökümlü ki ne delikler görünüyordu zaten, ne de dikenler ve şimdi de görünmüyor benim yamru yumru diktiğim yerler. Sanki bütün kusurları kapatsın diye özellikle düşünüp dikmiş biri. Tuhaf olan gözümün artık baktığı hiçbir yerde kusur görmeyişi…

Fotoğraf:

’14

Burdur/İğdeli

Bir Cevap Yazın

