Özlediğim…

Arazimizin hemen yanından akıp giden su derenin sesini yeniden duymak için aylarca bekledim. Bu sene çok uzun sürdü bekleyiş.... Kurak bir yıldı. Önümüzdeki yaz nasıl olacak belirsiz. Denge değişti. Bundan sonrası istisnasız herkes ve her şey için öğrenme zamanı.

Şimdi? Şimdi sadece şuradan akan, can veren suyla keyiflenmek ve mutlu olmak istiyorum. Derenin her bir yanını sarmış hayıt ve kekiğin açtığını, mis gibi koktuğunu ve geçen yazın aksine bu sene pembe renkli balını görebildiğimizi düşlüyorum. Arada bir de yer altı sularını besleyebilmek için nereye neler yapabiliriz onu düşünüyorum. 
Rüzgar bıçak gibi. Ayağımın altı buz. Su soğuk.
Ama sesi içimi ısıtıyor.

#araziguncem
7 Ocak '17

 

Arazimizin hemen yanından akıp giden su derenin sesini yeniden duymak için aylarca bekledim. Bu sene çok uzun sürdü bekleyiş…. Kurak bir yıldı. Önümüzdeki yaz nasıl olacak belirsiz. Denge değişti. Bundan sonrası istisnasız herkes ve her şey için öğrenme zamanı.

Şimdi? Şimdi sadece şuradan akan, can veren suyla keyiflenmek ve mutlu olmak istiyorum. Derenin her bir yanını sarmış hayıt ve kekiğin açtığını, mis gibi koktuğunu ve geçen yazın aksine bu sene pembe renkli balını görebildiğimizi düşlüyorum. Arada bir de yer altı sularını, kuyuları besleyebilmek için nereye neler yapabiliriz onu düşünüyorum.
Rüzgar bıçak gibi. Ayağımın altı buz. Su soğuk.
Ama sesi içimi ısıtıyor.
7 Ocak ’17

Bir Cevap Yazın

