Ev Sirkesi

Fotoğraf yükleniyor

Arazide yerlere dökülmüş armutlar, ha bir de boncuğun ısırıp ısırıp yarıda bıraktıkları ile artıklar ve kabuklar sirke oldu 😊
Boncuklu mutfak yaban armudu sirkesi ile karışık meyve sirkesini sunar 😘
Temizlikti, sac kremiydi, yumusaticiydi, bulasiklara parlaticiydi, hamur kabarticiydi, yemeklere sifaydi her ise yarayacak keratalar 😊

Kavanozların üçte birini dilimlenmiş meyve ile üzerini su ile doldurdum. Meyveler mayhoş ise bir miktar şeker ekledim. Sonra üzerini lastik ve bez ile kapattım ve meyveler dibe çökene kadar her gün karıştırdım. 40 gün sonra meyveleri süzdüm ve sirkenin içine iki yemek kaşığı bal ekleyip kaldırdım. Bir süre sonra keskinleşti ve hazır!

Şurada da güzel bir tarif var tık tık.

Bir Cevap Yazın

