Başarısız Cheesecake

Fotoğraf yükleniyorAnnemin yıllardır biriktirdiği can dostları var. Benim de anne yarılarım. Çocuklarıyla birlikte buyuduklerim, evde bakla pistiginde kaçıp kapısını caldiklarim. (Yoksa o kaçak kardeşimdi de benimkisi sadece niyet miydi? 🙄❤)

Mesela Ayten Teyze’m efsane cheesecake yapar. Öyle ki parmaklarınızı yersiniz. İlk defa Asim beni istemeye geldiğinde getirmişti de yemistim ellerinden. Geçen gittigimizde de boncuk baktı tadına ve bayıldı. Hemen sipariş verdi bana. Evde kaymaktan yaptığım süt kreması vardi. Nuri Amca’dan hellim peyniri yapma niyetiyle aldığım süt de sıcaktan kesilince elimde kalan lorla yapayım bari dedim ama ı ıh, çok iyi olmadı 🙄
Tadı yerinde ama daha az pismeliydi hem tabanı hem de içi 🙂 Neyse hem çekirge bir sıçrar, iki sıçrar üçüncüsünde yapar 🙄 yoksa o öyle değil miydi? 😂😇

Bir Cevap Yazın

