Glutensiz pankek

Bazen bir şeye çok kızar ve abartırsın 😇. Öyle işte 😊

Bazen bir şeye çok kızar ve abartırsın 😇. Öyle işte 😊

Glutensiz pankek

1 yumurta
1,5 su bardağı pirinç unu
1 su bardağı süt
1 limon kabuğu rendesi
1 limonun suyu
1 çay kaşığı karbonat
Dilediğiniz miktar bal (ben üç yemek kaşığı kullandim)* Pirinç unu ile yapılan pankek normal unlu olandan daha güzel oluyormuş, bu da kayıtlara geçsin ❤ Aynı seyi kekler için de söyleyebilirim. Buğday unu ile aynı ölçekte pirinç unu koyuyorum ve daha güzel oluyor. Pirinc unu zaten tatlı olduğu için daha az tatlandırıcı ile yapabiliyorum. *Şeker kullanıyorsanız iki yemek kaşığı seker koyabilirsiniz. Ancak o durumda pirinç unu miktarını biraz azaltmalisiniz. Ya da sütü artıracaksiniz. 😊
**Bal yerine 1 büyük olgun muz ezmesi de olur. 
Afiyet olsun.

#sekersizmutfak
1 yumurta

1,5 su bardağı pirinç unu
1 su bardağı süt
1 limon kabuğu rendesi
1 limonun suyu
1 çay kaşığı karbonat
Dilediğiniz miktar bal (ben üç yemek kaşığı kullandim)*

Pirinç unu ile yapılan pankek normal unlu olandan daha güzel oluyormuş, bu da kayıtlara geçsin ❤ Aynı seyi kekler için de söyleyebilirim. Buğday unu ile aynı ölçekte pirinç unu koyuyorum ve daha güzel oluyor. Pirinc unu zaten tatlı olduğu için daha az tatlandırıcı ile yapabiliyorum.

*Şeker kullanıyorsanız iki yemek kaşığı seker koyabilirsiniz. Ancak o durumda pirinç unu miktarını biraz azaltmalisiniz. Ya da sütü artıracaksiniz. 😊
**Bal yerine 1 büyük olgun muz ezmesi de olur.

Afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

