Nar Ekmeği

 Nar mevsimi ❤ 
Ekmeğe maya oluyor bazısı şimdi.
Kavanozun üçte birine nar koyup gerisini icme suyu ile dolduruyorum. Bekliyorum ki aktif kabarcıklar oluşsun ve taneleri süzüp hamuru bu su ile yoğuruyorum. 
Sonra tataaam ❤ #narekmegi

#cicekmayasi #meyvemayasi #yeastwater #wildyeast #sedaninhamurisleri 
@nazangokce.cicek çok güzeller komşum, teşekkür ederim 😘😘

Nar mevsimi ❤
Ekmeğe maya oluyor bazısı şimdi.
Kavanozun üçte birine nar koyup gerisini icme suyu ile dolduruyorum. Bekliyorum ki aktif kabarcıklar oluşsun. Sonra taneleri süzüp hamuru bu su ile yoğuruyorum.
Sonra tataaam ❤

Nar ekmeği..
Mevsimin son nar taneleri maya olmuştu bir kaç hafta önce.
Şimdi de ekmek oldular.

Detay tarifim icin
#cicekmayasi tagine bakabilirsiniz 
#meyvemayasi #dogalmayalarim #sedaninhamurisleri #yabanmayasi #yabanmayası #eksimaya #ekşimayalıekmek #ekşimaya
Nar ekmeği..

Tarif için tık tık.

Bir de buraya tık tık.

Ekmek mayası yapmak istemiştim ama sirke olmus 😁 içimi meyveli soda gibi.

Kapağı iyi kapanmaz ve hava alırsa meyve mayalarinda böyle bir risk var. Ziyani yok, nar sirkesi iyidir 😊 şimdi kapağını açayim da karanlık bir yere kaldirayim madem.

#dogalmayalarim #sedaninhamurisleri #cicekmayasi #meyvemayasi

Mesela bu maya sirke olmuş! Kapağı iyi kapanmaz ve hava alırsa meyve mayalarinda böyle bir risk var. Ziyani yok, nar sirkesi iyidir 😊 şimdi kapağını açayim da karanlık bir yere kaldirayim madem.

Bazı mayalar sirkeye dönüşebilir onun için püf noktalarını bilmek lazım.

Püf noktaları için tık tık.

Bir Cevap Yazın

