Fıstık Ezmeli Dondurma

Fotoğraf yükleniyor

Ev yapımı donmuş fıstık ezmesi!! (Muz dilimli)
Kahvenin yanın şahane oldu 🙂 Çiğ yer fıstığını tavada iki çevirdim. Rondoda krema haline getirdim. İçine dilediğim kadar bal kattım. Azıcık da süt kattım(opsiyonel).

Muffin kalıbının içine muz dilimleri koydum, üzerini fıstık esmesi ile kapattım ve bir gece buz dolabında beklettim!!! Yeme yanında yat 🙂 Afiyet olsun
*Fıstık ezmesini (sütsüz olarak) kahvaltılık ezme olarak kullanıyorum.
Pasta ve keklerin içine dolgu yapıyorum.
Yulaflı kıtır kurabiye yapıp arasına ezme sürüp kremalı bisküvi yapıyorum.
Ekmeğin üzerine ezme sürüp, üstüne muz ve bal koyup kahvaltılık sunum yapıyorum.
Kuru kayısının içini açıp arasına ezme koyup sonra yulafa bulayıp atıştırmalık hazırlıyorum.
Ballı yulaflı top hazırlıyorum ezmeyle kahve yanına.
Bütün muzu, ezme sürülmüş yufkaya sarıp dilimliyorum.
Bir de şekersiz waffle yapıp tabanına krema niyetine ezme sürüp üstüne meyve döşüyorum. 🙂 Kısaca yapın da elinizin altında olsun diyorum!!! 🙂

Bir Cevap Yazın

