ROLL-ON YERİNE LİMON

Meme kanseri sebeplerinden biri olduğu düşünülen roll-on lar yerine buzdolabından limon deneyin!!

İnsan çok uzun zamandır, hatta çocukluğundan beri edindiği alışkanlıkları pek sorgulamıyor. Bunun etkilerini göremiyor ama kullandığımız her kimyasalın bir bedeli var. Her gün sabah ilk iş olarak kullandığım roll-onlarımı içinde bulunan alüminyum ve gümüş içeren moleküler yapılarının kol altı gözeneklerini tıkayarak terlemeyi önlediklerini biliyordum.

Ancak terleme ile vücuttan atılması gereken toksinlerin o bölgede ve göğüste biriktiğini yeni öğrendim. Bu toksinlerin birikmesinin meme kanseri ile ilişkilendirildiğini de öğrenince, bu alışkanlığın üzerine daha önce düşünmemiş olmama gerçekten üzüldüm.

Şimdi aklımda ilişkilendirdiğim üç bilgi var;

biriken toksinlerin meme kanseri yapma ihtimalinin olduğu, emzirmenin meme kanseri riskini azalttığı, anne vücudundaki toksinlerin emzirme yoluyla bebeğe geçebildiği. Üç bilgi de birbirinden bağımsız üç araştırma sonucu.

Biraz düşününce içimden bir ses diyor ki; emzirme meme kanseri riskini azaltıyor çünkü o toksinler süt ile bebeğe geçiyor.

Biliyorum üçü de farklı bilimsel bulgular, bu sonuca varmak için başka bir çalışma yapmak gerekiyor ama bana yan yana çok mantıklı görünüyorlar.

Ne mi yaptım?
Roll-onları çöpe attım. Yerine de şahane şeyler buldum. Sadece doğal olan çözümleri kullanıyorum.

LİMON

Dolaptan çıkardığım bir adet limondan bir dilim kesiyorum. Kol altıma sürüyorum. Altı saate kadar ter kokusunu önlüyor. Kişiye göre daha az veya daha uzun süre önleyici olabilir. Yapış yapış olmuyor. Biraz kuruluk sağladığını bile söyleyebilirim.

Limon sürdükten bir süre sonra üzerine lavanta yağı da sürüyorum ve hoş kokmasını da sağlıyorum. Dilerseniz farklı doğal esanslar kullanabilirsiniz.

Gece yatmadan önce bir dilim limon sürerseniz, sabaha ter kokmadan uyanır, işe rahatça gidebilirsiniz.

ACI ELMA YAĞI (ADAÇAYI YAĞI)

Kol altına bir iki damla adaçayı yağı sürmek, kokuyu üç dört saat süreyle önlüyor. Dışarı çıkarken önce bu yağı sonra lavanta yağını sürebilirsiniz.

ELMA SİRKESİ

Evde günde iki kere sirkeli pamuk ile kol altını silip, 15-20 dakika bekleyip kol altınızı yıkarsanız bu size minik bir duş etkisi yaratacaktır.

KARBONATLI SU

Aynen sirke gibi uygulayabilirsiniz. Hatta karbonatlı su ile banyo yapıp saçlarınızı da yıkayabilirsiniz.

EV YAPIMI ROLL-ON

tazemutfak.com ‘un sahibesi sevgili Bahar’ın denediği ve bana önerdiği ev yapımı roll-on tarifini de eklemeden geçmek istemedim. Etkisinin diğer çözümlerden daha uzun olduğunu söylüyor Bahar Hanım. Üstelik elbiselerde bıraktığı izler hemencecik çıkıyormuş.

Mısır nişastası, karbonat, çay ağacı yağı, hindistan cevizi yağı ve isteğe bağlı olarak lavanta yağı gibi uçucu koku veren yağdan oluşan basit tarifi linkte bulabilirsiniz.  Son olarak hangisini denerseniz deneyin, vücudunuza yeni deneyimine alışması için biraz süre verin.

Sevgilerhttp://www.zehirsizev.com/kisisel-bakim/tarif-ev-yapimi-deodoran-hindistancevizi-yagli/

Bir Cevap Yazın

