Öğreneceğim

Öğreneceğim.. Renkleri, açıları, sayıları, şekilleri, hacmi, hayvanları, bilgisayar ve pad kullanmayı, görgü kurallarını, fiziği ve kimyayı.. Büyüdüğümde.. Öğreneceğim.. Şimdi küçüğüm ve sadece oyun oynayacağım. Sen hiç büyümüş de renkleri...

Öğreneceğim..

Renkleri, açıları, sayıları, şekilleri, hacmi, hayvanları, bilgisayar ve pad kullanmayı, görgü kurallarını, fiziği ve kimyayı..

Büyüdüğümde.. Öğreneceğim..

Şimdi küçüğüm ve sadece oyun oynayacağım.

Sen hiç büyümüş de renkleri öğrenememiş bir çocuk gördün mü anne? İnsan merak edince öğrenmez mi zaten kendi isteği ile?

Bana yardım etmek istiyorsan, öğretme. .

Rahatla anne.. bekle.. sormamı bekle.. ve sorduğumda cevapla, bıkmadan usanmadan, ayrıntılara beni boğmadan. Sorduğum kadarını cevapla.

Test etme anne.. beni test etme, sen bana sürekli sormadan da ben öğrendiğimi seninle paylaşacağım.. Paylaşmaktan mutlu olarak, doğru cevap kaygısından uzak..

Beni sürekli düzeltme anne, daha yolun başındayım.. Doğru cevapları zamanla bulacağım..

Ve bekle anne, beklentisizce bekle..

Nasıl ki yürüdüysem hazır olduğumda..Benim için zamanı geldiğinde, herşeyi ayrıntılarıyla da soracağım.

Hayatı öğrenip, nihayet bağımsızlaşacağım..

İzle anne, sessizce beni izle, sen beni yönlendirmediğinde ben oyunlarımda kendimi bulacağım.. ve sen anne, işte o zaman beni tanımaya başlayacaksın.

Rahatla anne.. merakımın peşinde kimseden geri kalmayacağım..

Sen rahatla, ben böyle kendim olacağım..

Yavaşla anne.. Biraz yavaşla..

Bir Cevap Yazın

